Taip Bahan Carian

Jumaat, 4 Disember 2020

Buat Duit Online di 25 Laman Survey


Buat duit online dengan survey. Dalam artikel ini, saya akan menunjukkan kepada anda 25 laman survey terbaik berbayar di Malaysia.

Semuanya sah dan akan memudahkan anda memulakan, atau menyertai beberapa laman web hebat sekiranya anda sudah mengikuti tinjauan berbayar.

Beberapa laman survey besar dan popular terdapat di Malaysia, dan ada juga yang menawarkan platform dalam bahasa Melayu, yang menjadikannya lebih mudah digunakan

Survey online tidaklah menjadikan anda kaya tetapi cukup menghasilkan pendapatan sampinang yang sangat bagus. Untuk mendapatkan peluang paling banyak untuk menjana pendapatan, lebih baik anda bergabung dengan beberapa laman web sekurang-kurangnya 5 atau 7 laman survey untuk menjana wang percuma dengan survey.

 

1 - Toluna Influencers Malaysia.

Toluna Influencers adalah laman survey di seluruh dunia yang sangat popular. Ia mempunyai laman web di banyak negara dan juga dalam banyak bahasa. Ini adalah platform yang terutama menawarkan tinjauan berbayar sebagai cara memperoleh. Itu menjadikannya mudah dan senang digunakan, dan ini menawarkan sejumlah survey. Anda juga berpeluang menjana sedikit tambahan dengan membuat kandungan di platform yang dapat berinteraksi dengan ahli lain, dan ia mengadakan pertandingan percuma secara berkala.

Di Toluna, anda boleh dibayar melalui PayPal atau memilih dari sebilangan gift cards yang disediakan. Klik Sertai Toluna Malaysia


2 - Univox.

Univox Community bukan sahaja laman web survey berbayar tetapi juga mempunyai aplikasi yang mesra pengguna. Oleh itu, jika anda ingin mendapatkan wang tambahan dalam talian melalui aplikasi di Malaysia, ini adalah pilihan yang bagus.

Selain menjana pendapatan dengan mengikuti tinjauan/survey, anda juga dapat mengambil bahagian dalam pertandingan percuma dan ia mempunyai tahap keahlian di mana anda naik peringkat hanya dengan aktif dan ini dapat memberikan beberapa faedah besar.

Tepat semasa anda bergabung, anda perlu memperoleh $ 25 untuk mendapatkan penghasilan anda. Tetapi apabila anda memperoleh tahap keahlian yang lebih tinggi, anda dapat memperoleh penghasilan anda apabila anda memperoleh $ 10. Dan anda mendapat jutaan bonus bergabung $ 2 dengan mendaftar dan mengesahkan e-mel anda. Jom sertai sekarang


3 - Viewfruit Malaysia

Viewfruit mempunyai panel survey khusus hanya untuk Malaysia, dan ia mempunyai peluang yang baik untuk memperoleh pendapatan di sini. Ia sangat mudah digunakan, dan sebaik sahaja anda mendaftar, anda akan mula menerima jemputan e-mel untuk tinjauan survey.

Selain mengambil survey berbayar, anda juga dapat berinteraksi dengan ahli lain, memilih dalam survey cepat, membuat survey pendapat, dan memperoleh dengan mengajak rakan untuk bergabung. Viewfruit juga mempunyai aplikasi yang memudahkan memperoleh sedikit wang dalam perjalanan.

Anda boleh dibayar melalui PayPal, dan ia mempunyai ambang pembayaran yang rendah yang tidak akan memakan waktu lama jika anda secara aktif mengambil bahagian dalam tinjauan yang anda tawarkan.


4 - YouGov Malaysia.

YouGov mempunyai laman survey tempatan di banyak negara, dan juga mempunyai laman web untuk Malaysia.

Anda hanya boleh memperoleh dengan mengambil tinjauan berbayar, tetapi jumlahnya cukup banyak. Sebilangan besar tinjauan menarik dan mengenai topik semasa dan relevan. Oleh itu, ini adalah platform yang baik untuk menjadi ahli sekiranya anda ingin mendengar pendapat anda mengenai topik penting.

YouGov menawarkan beberapa kaedah pembayaran yang berbeza untuk Malaysia. Anda boleh dibayar secara tunai melalui PayPal, mendapatkan kad hadiah, kredit mudah alih, atau menderma kepada badan amal. Apabila anda dapat ganjaran anda bergantung pada jenis ganjaran yang anda mahukan. Secara keseluruhan laman survey yang sangat mesra pengguna dengan survey yang bagus dan menarik. Klik Sertai YouGov Malaysia.


5 - Valued Opinions Malaysia

Valued Opinions mempunyai panel tinjauan sendiri hanya untuk Malaysia dan sangat mudah digunakan. Setelah menjadi ahli, anda dapat melihat tinjauan yang tersedia untuk anda.

Mungkin memerlukan sedikit masa setelah anda bergabung sebelum anda dapat melihatnya di dalam panel, jadi periksa kembali secara berkala. Sebagai tambahan kepada tinjauan berbayar, kadang-kadang anda dapat mencari kajian atau kumpulan fokus yang lebih besar yang boleh anda sertai juga.

Anda boleh dibayar apabila anda memperoleh $ 10 dan anda dapat memperoleh penghasilan anda dalam kad hadiah atau menderma kepada badan amal.


6 - ySense

ySense dulu disebut ClixSense tetapi sekarang telah dijenamakan semula. Ini adalah laman survey yang tersedia untuk hampir semua negara, termasuk Malaysia. Ini memberikan banyak pilihan tinjauan survey harian. Kadang-kadang anda perlu mengklik beberapa kali untuk mencari survey yang anda layak, tetapi tidak memerlukan masa yang lama untuk memeriksa sama ada anda layak mengikuti tinjauan survey atau tidak.

Perkara yang hebat tentang ySense (aka ClixSense) adalah ia juga menawarkan anda untuk menjana tugas melalui Gambar Lapan. Oleh itu, walaupun anda tidak mempunyai banyak tinjauan survey, tugas-tugas ini akhirnya dapat memberi anda pendapatan tambahan yang lumayan. Anda juga boleh memperoleh dengan mengambil tawaran, dan mendapat bonus harian dengan melakukan aktiviti tertentu setiap hari.

ySense membayar melalui PayPal, Payoneer, Skrill, dan kad hadiah. Bila anda dapat memperoleh penghasilan anda bergantung pada ganjaran yang anda pilih tetapi ia bermula pada $ 5, yang dapat dicapai dengan cepat.


7 - Your Voice / OpinionWorld Malaysia

Suara Anda adalah nama panel ini di Malaysia, tetapi di negara lain, syarikat di belakang dikenali sebagai OpinionWorld.

Ini mempunyai sejumlah survey yang tersedia, dan mudah digunakan kerana anda hanya perlu mendaftar dan kemudian akan mula menerima jemputan e-mel.

Ambang pembayaran rendah kerana anda sudah boleh dibayar apabila anda memperoleh $ 5. Anda boleh dibayar melalui PayPal atau kad hadiah.


8 - Timebucks

Timebucks adalah survey dan laman GPT yang menarik dan berbeza. Ia tersedia di Malaysia, dan apa yang menjadikan laman web ini baik adalah di mana sahaja anda tinggal, anda akan sentiasa dapat mencari cara untuk menjana pendapatan di sini.

Timebucks, tentu saja, menawarkan tinjauan survey berbayar, tetapi ia juga mempunyai banyak cara lain untuk memperoleh, jadi jika anda tidak mendapat banyak tinjauan, pastikan untuk melihat beberapa kaedah penghasilan yang lain. Anda boleh, misalnya, memperoleh dengan menonton video, dengan menonton kandungan dalam talian, dengan mengklik iklan, tugas media sosial, menonton tayangan slaid, melombong mata wang kripto, dan ia dapat menarik wang harian percuma yang boleh anda sertai.

Sebilangan kaedah menjana memberi ganjaran yang lumayan, sementara yang lain tidak akan memberi anda ganjaran yang sangat tinggi. Tetapi akan selalu ada kaedah penghasilan yang tersedia, jadi untuk alasan itu, tetap layak menjadi ahli, jika anda sedikit sabar

Timebucks membayar melalui Bitcoin, Skrill, AirTM, Payeer, Transfer Bank, atau Neteller, dan anda boleh dibayar setelah anda mencapai $ 10.


9 - PrizeRebel.

PrizeRebel adalah laman tinjauan survey yang hebat. Di Malaysia, ini tidak akan memberi anda akses ke sejumlah besar tinjaua surveyn berbayar, tetapi anda akan dapat menjumpainya melalui dinding tawaran. Selain itu, anda boleh menjana pendapatan dengan menonton video, mengambil tugas Gambar Lapan, memuat turun aplikasi, mengambil bahagian dalam peraduan, dan banyak lagi.

Sekiranya anda hanya berminat untuk membuat survey dan tidak ada kaedah penghasilan lain, ini mungkin bukan laman web yang tepat untuk anda, kerana anda perlu menggunakan beberapa pilihan lain untuk benar-benar menjana wang di PrizeRebel di Malaysia kerana aksesnya yang terhad berikan kepada tinjauan di sini. Tetapi jika anda berminat dengan ini, pastinya laman web ini patut dikunjungi.

PrizeRebel membayar melalui PayPal (yang merupakan kaedah pembayaran kegemaran saya di laman tinjauan), atau anda boleh memilih untuk dibayar dengan kad hadiah. Anda boleh dibayar apabila anda memperoleh $ 5. Jom sertai PrizeRebel


10 - Surveytime.

Surveytime mungkin merupakan salah satu laman web survey pembayaran paling pantas yang terdapat di Malaysia, kerana anda akan memperoleh pendapatan anda dengan segera setiap kali anda menyelesaikan survey.

Anda hanya perlu sedar bahawa dalam proses bergabung, anda harus mengisi tinjauan profil. Selepas anda melakukan ini, anda akan mendapat akses ke senarai tinjauan yang tersedia yang sentiasa dikemas kini. Anda tidak akan memenuhi syarat untuk kesemuanya tetapi jumlahnya bagus dan anda mendapat $ 1 untuk setiap tinjauan - tidak kira berapa lama tinjauan jadi untuk tinjauan pendek itu adalah ganjaran yang sangat baik.

Seperti yang telah disebutkan, anda akan memperoleh pendapatan anda dengan segera apabila anda menyelesaikan tinjauan dan anda memperoleh pendapatan melalui PayPal. Klik sertai sekarang.


11 - Surveyeah Malaysia

Surveyeah mempunyai panel tinjauan khusus hanya untuk Malaysia. Sangat mudah digunakan kerana anda hanya perlu mendaftar dan kemudian anda akan menerima jemputan e-mel apabila ada tinjauan yang tersedia.

Anda hanya perlu memastikan untuk tidak menyertai Surveyeah sebagai satu-satunya laman tinjauan kerana mempunyai jumlah tinjauan dalam talian yang terhad untuk Malaysia. Oleh itu, memerlukan kesabaran untuk mengumpulkan cukup wang tetapi kerana sangat mudah digunakan dan bergabung, ia tidak memerlukan banyak usaha tambahan dan, oleh itu, dapat menjadi sangat baik untuk bergabung sebagai laman web tambahan.

Anda boleh dibayar secara tunai melalui PayPal setelah anda memperoleh $ 10 atau anda dapat memperoleh penghasilan anda dalam kad hadiah Amazon.


12 - GrabPoints.

GrabPoints adalah laman GPT dengan banyak cara berbeza untuk mendapatkan sedikit wang tambahan di Malaysia. Anda boleh, misalnya, memperoleh dengan mengambil tinjauan, memuat turun aplikasi, mengambil tawaran dan banyak lagi.

Ganjaran untuk masa anda cukup tinggi di GrabPoints berbanding dengan banyak laman web lain. Anda hanya perlu sedar bahawa memerlukan sedikit kesabaran untuk mencari tinjauan yang anda layak. Tetapi jika anda mempunyai kesabaran itu, ia memberikan ganjaran yang sangat baik.

Anda dapat memperoleh pendapatan anda secara tunai melalui PayPal apabila anda memperoleh $ 5 dan anda juga boleh memilih untuk dibayar dalam kad hadiah dan ia mempunyai banyak pilihan.


13 - Superpay.me

Superpay me adalah laman tinjauan survey yang berbayar, tetapi ia juga mempunyai beberapa tawaran berbayar lain yang boleh anda ambil. Anda boleh menyertai di mana sahaja anda tinggal, yang bermaksud anda juga boleh menyertai dari Malaysia.

Pada mulanya, laman web ini agak membingungkan untuk digunakan, dan anda sering harus bersabar untuk mencari tinjauan yang anda layak.

Sebabnya masih ada dalam senarai ini kerana ia mempunyai banyak pilihan, ia mempunyai peraduan tunai percuma yang hebat, dan satu perkara yang sangat menarik ialah anda boleh mendapat bayaran apabila anda memperoleh $ 1. Oleh itu, mungkin untuk mencapai ambang pembayaran dengan sangat cepat. Anda boleh dibayar melalui PayPal, Skrill, kad hadiah Amazon, dan Bitcoin. Jom sertai sekarang


14 - Rewards1

Rewards1 bukan salah satu laman GPT yang paling terkenal di Malaysia tetapi sebenarnya mempunyai pilihan yang sangat baik jika anda meluangkan masa untuk belajar bagaimana menggunakannya dengan betul.

Anda boleh menjana pendapatan dengan mengikuti tinjauan, menonton video, mengambil tawaran, menjemput rakan, dan semakin aktif anda, semakin banyak faedah yang anda dapat melalui sistem tahap keahlian mereka.

Anda boleh mendapatkan penghasilan anda apabila anda memperoleh $ 5 dan mendapatkannya melalui PayPal atau memilih antara banyak kad hadiah atau kod permainan yang berbeza.


15 - TGM Panel

TGM Panel mempunyai panel tinjauan sendiri hanya untuk Malaysia, jadi walaupun anda tidak dapat menemui sejumlah besar tinjauan di sini, ia tetap bernilai kerana semua tinjauan relevan dan platformnya mudah digunakan.

Anda akan mendapat jemputan melalui e-mel apabila terdapat tinjauan baru tetapi anda juga boleh log masuk ke platform untuk melihat senarai tinjauan yang tersedia.

Anda boleh mendapatkan pendapatan anda sebagai wang tunai atau kad hadiah setelah anda memperoleh $ 10.


16 - Swagbucks

Swagbucks adalah salah satu laman GPT yang paling terkenal dan sehingga baru-baru ini ia tidak terdapat di Malaysia. Tetapi sekarang telah dibuka dan anda boleh menyertai Swagbucks dari Malaysia.

Ia mempunyai banyak pilihan yang bagus untuk diperolehi tetapi peluangnya masih terhad di Malaysia, oleh itu ia tidak lebih tinggi dalam senarai.

Anda dapat memperoleh pendapatan apabila anda memperoleh sekitar $ 5 tetapi ambang pembayaran akan bergantung kepada ganjaran yang anda pilih. Anda boleh dibayar melalui PayPal atau kad hadiah. Klik Sertai Swagbucks.


17 - WowApp

WowApp adalah laman web yang menarik dan anda boleh mengaksesnya di semua peranti. Pada mulanya, mungkin sedikit membingungkan kerana semua pilihan yang ada, tetapi ini juga bermaksud anda dapat memperoleh dengan banyak cara.

Anda boleh, misalnya, memperoleh dengan membuat tinjauan, mengambil tawaran, bermain permainan, dengan menelefon atau berbual, ia memberi pulangan tunai di banyak kedai dalam talian di Malaysia, anda boleh dibayar untuk membaca berita, dan banyak lagi.

Ia mempunyai banyak kaedah pembayaran dan banyak cara untuk menjana seperti yang anda lihat. Jadi tidak kira pilihan anda, anda mungkin akan mendapat pilihan yang baik di sini.


18 - Online Panel NET

Online Panel NET mempunyai beberapa cara untuk mendapatkan dan ia menawarkan jumlah yang baik daripada kaji selidik dalam talian untuk Malaysia.

Anda juga dapat memperoleh dengan melakukan tugas mikro, mengambil tawaran, memuat turun aplikasi dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, cara terbaik untuk mendapatkan di Malaysia mungkin akan menjadi untuk mengambil kaji selidik.

Sebaik sahaja anda telah memperoleh $ 10, anda boleh mendapatkan pembayaran dan satu-satunya kaedah pembayaran Online Panel NET tawaran adalah PayPal.


19 - Mobrog Malaysia

Mobrog adalah laman tinjauan yang sangat mudah digunakan dan ia juga mempunyai aplikasi sehingga anda dapat menjana pendapatan di mana sahaja. Anda boleh mendaftar, dan kemudian anda akan menerima e-mel apabila terdapat tinjauan baru yang tersedia atau menerima pemberitahuan melalui aplikasi.

Mobrog mempunyai laman web yang berasingan untuk Malaysia dan satu-satunya cara yang boleh anda perolehi di sini adalah dengan membuat tinjauan.

Ini tidak menawarkan seberapa banyak tinjauan seperti laman web di atas senarai ini, dan anda sering tidak memenuhi syarat untuk tinjauan yang tersedia. Kerana sangat mudah digunakan, dan kerana tidak memerlukan banyak masa tambahan untuk menjadi ahli laman web ini dan mengklik jemputan tinjauan, ia masih ada dalam senarai ini dan pastinya laman web ini perlu dipertimbangkan. Klik Sertai Mobrog


20 - FeaturePoints.

FeaturePoints adalah laman web yang sangat mudah digunakan dan anda boleh menyertainya mencari beberapa peluang di sini dari Malaysia, walaupun tidak semestinya memberi anda peluang setiap hari.

Anda boleh mengikuti tinjauan, menonton video, dan memuat turun aplikasi. Beberapa pilihan hanya tersedia melalui aplikasi FeaturePoints, jadi pastikan juga mendapatkannya jika anda memutuskan untuk bergabung.

Ambang pembayaran sangat rendah kerana anda dapat memperoleh pendapatan anda apabila anda memperoleh $ 1. Anda boleh dibayar secara tunai melalui PayPal, dalam Bitcoin, atau dalam kad hadiah. Sekiranya anda bergabung melalui pautan di bawah, anda akan mendapat bonus penyertaan 50 mata.


21 - CashKarma

CashKarma adalah berbeza sedikit daripada kebanyakan laman web lain dalam senarai ini kerana ia adalah aplikasi, jadi anda hanya boleh menggunakannya di telefon bimbit.

Ini bukan laman web yang paling berkesan untuk mendapat pendapatan di Malaysia, tetapi merupakan aplikasi yang mudah digunakan semasa dalam perjalanan. Anda boleh menjana pendapatan dengan membuat tinjauan, mengambil tawaran, mendapatkan lencana bonus, menonton treler video, dan banyak lagi.

Ia mempunyai banyak pilihan hadiah dan pembayaran bermula dari $ 5 untuk kad hadiah Amazon. Untuk pembayaran PayPal, anda, bagaimanapun, perlu untuk mendapatkan $ 10 untuk mendapat bayaran yang boleh mengambil sedikit kesabaran pada CashKarma.


22 - LifePoints Panel Malaysia.

LifePoints Panel adalah salah satu laman tinjauan terbaru Malaysia. Ia dilancarkan selepas penggabungan GlobalTestMarket dan MySurvey. Oleh itu, jika anda pernah menjadi ahli salah satu laman web ini, LifePoints mungkin kelihatan biasa bagi anda.

Selepas pelancaran yang merupakan permulaan kesulitan teknikal tetapi secara keseluruhan ia adalah laman tinjauan yang sangat mudah digunakan. Anda hanya mendaftar dan kemudian menunggu jemputan tinjauan melalui e-mel. Ini bukan laman web dengan tinjauan paling dalam talian tetapi mempunyai jumlah yang lumayan.

Setelah memperoleh $ 10, anda boleh meminta pembayaran. Ambang pembayaran yang tepat bergantung pada ganjaran yang anda pilih.


23 - Ebuno

Ebuno adalah laman GPT yang agak baru - ia bermula sebagai laman tinjauan semata-mata tetapi kini anda mempunyai beberapa cara lain untuk mendapatkan sedikit wang tambahan dalam talian di Malaysia juga.

Selain mengikuti tinjauan survey berbayar, anda boleh mengundang rakan, bermain permainan, mengambil bahagian dalam peraduan, mengambil tawaran, dan mendapatkan duit syiling percuma beberapa kali sehari.

Setelah anda mencapai $ 10, anda dapat memperoleh pendapatan anda secara tunai melalui PayPal.


24 - Triaba.

Triaba adalah laman survey yang sangat mudah digunakan. Satu-satunya cara yang boleh anda perolehi di sini adalah dengan membuat survey, tetapi itulah sebabnya begitu mudah untuk memulakannya. Ia mempunyai laman web yang berasingan untuk Malaysia. Setelah mendaftar, anda akan menerima e-mel, apabila terdapat tinjauan baru yang tersedia.

Ia tidak mempunyai tinjauan setiap hari dan kadang-kadang tidak setiap minggu. Tetapi sebagai laman web tambahan, sangat senang untuk bergabung, kerana anda tidak perlu masuk ke laman web ini untuk memeriksa tinjauan survey, tetapi anda hanya boleh menunggu jemputan e-mel.

Triaba hanya menawarkan PayPal sebagai kaedah pembayaran, dan anda boleh meminta pembayaran apabila anda memperoleh sekitar $ 10.


25 - Zaoree.

Zaoree adalah laman GPT baru dan ini memberi anda beberapa cara untuk menjana pendapatan. Walau bagaimanapun, ini sangat berbeza dengan kebanyakan GPT dan laman tinjauan lain yang boleh anda sertai di Malaysia.

Ia berfungsi sebagai mesin pencari. Jadi untuk menjana pendapatan anda perlu mencarinya. Dengan melakukan ini, anda akan diberikan beberapa pilihan penghasilan seperti menonton video, mengambil tinjauan survey dan banyak lagi. Oleh itu, ia boleh menjadi laman web yang menarik dan berbeza untuk disemak, tetapi bersiaplah untuk menjadi sedikit sabar untuk memperoleh.

Ambang pembayaran hanya $ 3.40 dan anda boleh dibayar melalui PayPal atau pindahan wang melalui bank.

Tiada ulasan:

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...