Taip Bahan Carian

Ahad, 6 Januari 2013

Cara unblock website yang disekat


Sambungan entry sebelum ini iaitu Cara Unblock Facebook di Office, yang sudah tidak dapat digunakan lagi. Biasa la, sistem security pun sentiasa di-update dan di-upgred.. macam software antivirus, sentiasa diupdate kerana ribuan virus dicipta sehari.

Bagi entry kali ini, saya ketengahkan suatu software UltraSurf 12.01.

UltraSurf adalah program ringan freeware yang direka sebagai alat anti-penapisan. Ia membolehkan untuk memintas firewall yang menggunakan proksi dan menggunakan protokol untuk privasi. Walaupun IP Address anda telah diblock untuk melayari sesebuah laman tertentu seperti facebook dan youtube, tetapi dengan software ini anda dapat mengakses sesuatu laman internet dengan mudah.

UltraSurf adalah produk dari Ultrareach Internet Corporation. Awalnya dibuat untuk membantu pengguna internet di China bagi kebebasan dalam dunia online. UltraSurf kini telah menjadi yang paling popular di dunia pro-privasi, anti-sensor, dengan jutaan orang menggunakannya untuk melewati firewall dan melindungi identitas online mereka.


Software unblock laman website yang disekat
UltraSurf 12.01

File size:    1.31MB (1,376,179 bytes)

Requirements:    Windows 2000 / XP / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 / Windows8 / Windows8 64

Author:    UltraReach Internet Corp.

Download: Link UltraSurf  atau Link UltraSurf

Video UltraSurf

.

1 ulasan:

Cite sensasi berkata...

Cikgu Syidah merebahkan dirinya atas tilam lalu meminta aku menatap sepuas-puasnya tubuhnya. Dia mahu aku menyentuh apa sahaja yang terdapat pada tubuhnya, aku memegang, mengusap dan menguli teteknya dengan putingnya tegak berdiri, aku terus meraba seluruh perut, pusat, ari-ari lalu sampai ke cipapnya.

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...