Taip Bahan Carian

Ahad, 12 April 2020

Jawapan Untuk Yus Melayu Murtad

Melayu Murtad

Si Melayu Murtad bangga dengan kristian nya, ragu dengan Allah dah menghina Rasulullah SAW.












Si melayu murtad ni beri tahu bahawa dia murtad adalah sebab seorang ustaz sekolah tak boleh menjawab soalannya semasa dia di sekolah menengah dulu.



Netizen tertanya-tanya soalan ape yg dia tanya..






Video dibawah adalah soalan dia pada ustaznya dulu sewaktu di bangku sekolah dan juga hujah-hujah bangang dia.






Ini lah sebab kenape si Melayu ini MURTAD.. TONTON!!!





Jawapan:

Soalan 1. Islam sembah Ka'bah
Jawapan. Ka'bah adalah petanda arah untuk solat. Wahai si murtad, Islam tak sembah kaabah, kaabah adalah tanda arah sahaja. Sebelum tu Islam solat mengadap Masjid Al-Aqsa. Lepas tu Allah wahyu pada Rasulullah SAW.
Islam Taat kepada arahan Allah, maka ikut je laa ada la sebab kenape Allah arahkan mengadap Kaabah. Rasulullah SAW pernah menyuruh Bilal naik pijak atas kaabah laungkan azan.


Soalan 2. Kenape solat 5 waktu
Jawapan : ya sebab isra dan miraj
Nabi Muhammad tak copy and paste pun cerita arbaham dlm bible tu. Zaman tu tak de komputer. Nabi Muhammad tak tahu menulis dan tak tahu membaca, Dia bukan ahli sejarah.
Kalau betul pun cerita arbaham dlm bible tu 5 org yg akan selamat,, maknyanya betul laa Islam yg akan terselamat sebab Islam solat 5 waktu. Dalam Bible pun dah kata ikut yang 5waktu tu (Islam) selamat,,, ko tak nak ikut!

Dalam Islam Ahli Sunnah, kami berpegang pada Al-Quran dan Sunah... dalam Al-Quran menyuruh solat, Cara solat melalui tnjuk ajar Rasulullah SAW (hadis) yang diajar oleh malaikat Jibril.
Lain kali belajar, jangan jadi bongok!

Waktu solat yg ko kata tu Nabi Isa ditangkap waktu magrib laa , disalib waktu subuh konon2 akronim I.S.L.A.M  tu,, tu laa pembohongan Paderi tu. Jelas dari dulu hingga sekarang kristian adalah agama yang diselewangkan oleh paderi dengan pembohongan.

Tuduhan mengatakan Nabi Muhammad tidak selamat dan meminta umat berselawat kepadanya, itu andaian teori kristian, tuduhan dan pembohongan paderi kristian. Sejarah membuktikan kristian sesat dari dahulu hingga sekarang bencikan Rasulullah SAW dan Islam. Dan mereka-reka cerita pembohongan terhadap Islam.


Soalan 3. Tunjukkan jalan yang benar,

Syaitan dan orang macam Yus murtad ini selalu menggoda agar semua manusia sesat , tidak mentauhidkan  Allah dan beradaa dijalan yang salah! Hari2 syaitan akan berusaha menyesatkan manusia. Maka sebab itu lah, Umat Islam berdoa agar berada dijalan yang benar. BODOHHHH!


Sudah laa tengok video 1 video 2 pun dah jelas melayu murtad ni (Yus Murtad) kaki putar alam,, kejap dia ajak bini murtad, kejap wife ajak dia murtad.. DASAR PENIPU!!!
MENDERITA LAA KO DLM NERAKA SELAMANYA BERSAMA-SAMA ORG KAFIR!


TAUBAT LAH SEBELUM TERLAMBAT!!!





VIDEO-VIDEO PENJELASAN DARI USTAZ, MUFTI DAN ULAMAK SAYA AKAN UPDATE DARI SEMASA KE SEMASA.


















Umat Islam Tidak Sembah Ka'bah. 
Ka'bah Hanyalah arah.





Allah Memerintahkan Solat Menghadap ke Arah Ka'bah





Bukti Isra Mi'raj Benar






Bukti Isra Mi'raj Benar






Solat Fardu 5 Waktu




Tiada ulasan:

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...