Taip Bahan Carian

Rabu, 14 November 2012

Ular gergasi di laut merah dibunuh


Pada bulan lepas, satu berita tersebar di laman facebook mengatakan seekor ular gergasi dibunuh oleh pasukan profesional saintis elit Mesir dan penyelam berkelayakan di Mesir. Ia dikatakan telah ditemui di Laut Merah yang mengorbankan 320 pelancong dan 125 penyelam Mesir.

Nama saintis yang mengambil bahagian dalam proses menangkap ular besar:

D. Karim Mohammed, d. Mohammed Sharif, d. Encik Sea, d. Mahmoud pelajar, d. Mazen Al-Rashidi. Dan nama-nama penyelam yang mengambil bahagian dalam proses menangkap ular besar:

Ahmed pemimpin, Abdullah Karim, nelayan Knight, Wael Mohammed, Mohammed Haridi, lembing Alvajuma, Mahmoud Shafik, penuh-Sharif. Badan Ular telah dipindahkan ke dalam bilik mayat Mesir di Sharm El Sheikh haiwan antarabangsa.


"AMAZING GIANT SNAKE . LIKE & SHARE THIS NEWS

Praise of God were killed snake killer and the Red Sea that killed 320 tourists and 125 Egyptian diver, and has been the killers by a professional team of elite Egyptian scientists and divers qualified Egypt.

Names of scientists who participated in the process of catching the huge snake were:
D. Karim Mohammed, d. Mohammed Sharif, d. Mr. Sea, d. Mahmoud students, d. Mazen Al-Rashidi.

And the names of divers who participated in the process of catching the huge snake were:
Ahmed leader, Abdullah Karim, fisherman Knight, Wael Mohammed, Mohammed Haridi, spears Alvajuma, Mahmoud Shafik, a full-Sharif.

The Snake body has been transferred to in the Egypt morgue at Sharm El Sheikh international animal
."


Betul ke tidak entah laa...

Tapi satu laman web mengatakan gambar-gambar tersebut adalah palsu!

Gambar-gambar ular gergasi itu dalah hasil dari photoshopped, atau ular sebenar yang diletak pada trak mainan dan diambil gambar pada jarak dekat. emmm ade logik juga.




Tiada ulasan:

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...