Taip Bahan Carian

Sabtu, 3 Disember 2011

Ebook Recipes Starbucks Coffee

Baru-baru ni saya pergi makan malam di sebuah restoran. Antara minuman yang saya oder adalah cappuccino. Apabila sampai jer, saya minum aduhai,,, tak sedap... :(

Bau hapak, rasa mcm air gula merah pun ade.... emmm harga RM5.90. Saya ingat kalau dia beli nescafe cappuccino atau nescafe white coffee pun dah untung banyak. Tak tahu lah ape kopi yang dia guna.

Saya teringat semasa saya di Kuala Lumpur, saya pernah minum ais blended cappuccino, di Jalan Masjid India. ( lori kiosk ). Harga RM8.++ tapi puas hati, memang sedap.

Bila sebut jer pasal kopi, dah tentulah kopi yang paling famous adalah Starbucks. So sambil tengok TV saya cari recipes kopi. emmm jumpa 2 ebook resipi kopi iaitu Starbucks Coffee Resipe dan Coffee Fair.


emmm, so bagi peniaga-peniaga atau penjaja kiosk, peniaga ais blended pasar mlm, hehehe,,, kalau nak download lah... percuma untuk anda. Janji lepas ni minum mau sedap yer. ;)

 

                                          DOWNLOAD                             DOWNLOAD

Tiada ulasan:

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...