Ahad, 24 April 2011

Rahsia Ayat Pengasih

Ayat ini adalah ayat pengasih dari Rahsia dan Himpunan Ilmu Pengasih bagi mengeratkan lagi hubungan suami isteri dan ianya juga boleh untuk anak-anak (so that anak hormat kita sebagai ibu bapa mereka), keluarga dan sahabat handai.

Bacalah Surah Yusuf Ayat 4 yang berbunyi:



“Idz Qaala Yuusufu Li Abiihi Yaa Abati Inni Ra Aitu Ahada’ Asyara Kaukabauw Wasy Syamsa Wai Qamara Ra aituhum Lii Sajidin”

Bermaksudnya:
Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya,”Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku…”

Kemudian sambung Surah Thaahaa Ayat 39



“Wa-alqayka ‘alayka mahabbatan minnii walitushna’a'laa ‘ainii”

Bermaksud:
“Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu diasuh di bawah pengawasanku.”(Qs.thaahaa:39)

Caranya:

Setiap kali bertemu atau bersua dengan kekasih/isteri/suami,bacalah kedua ayat ini.Untuk dapatkan kesan yang baik,hendaklah diamalkan selalu membaca dihadapannya,Tidak perlu membaca dengan kuat,memadailah dengan hanya membaca di dalam hati.Selain itu agar dikasihi masyarakat,bacalah kedua-dua ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali.

*Amaran keras. Dilarang sama sekali mengunakan ayat ini untuk tujuan tidak baik. Bagi yang sedang mencari jodoh, sungguh sesuai mengunakan ayat ini. Ayat ini dari Al-Quran. Jika anda benar-benar mengasihi dan ingin menikahi wanita itu, cuba gunakan ayat ini. Jika tidak berhasil, maka wanita itu bukan jodoh anda. Terimalah ketentuannya. Insyaallah..




Dapatkan juga Ilmu



Terbaru

1 ulasan:

  1. LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE 
    MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.
    FOR WATCHING MOVIE ,SPORTS AND LISTEN
     RADIO VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <
    LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN << 
    WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHING<<
    DI SINI ADA ,THR GEGAR,HOTFM,KLFM,JOHOR FM DAN MACAM MACAM 
    LAGI,TERDAPAT LEBIH KURANG 175 BUAH STESEN RADIO
    YANG BEROPERSI DI MALAYSIA BOLEH DI DENGARI DI SINI SECARA PERCUMA

    BalasPadam