Taip Bahan Carian

Isnin, 25 Julai 2016

Acer Revo One Gajed Storan Terbaik


Bagi yang belum mengetahui 'apa itu Acer Revo One', bolehlah tonton video dibawah.



Acer Revo One adalah sebuah peralatan elektronik yang kecil tetapi berfungsi sebagai PC untu seisi keluarga. Acer Revo One yang berasaskan Windows 10 mampu menjadi pusat storan di rumah anda yang boleh di-akses oleh seluruh ahli keluarga anda. Gajet yang hanya setinggi 15.5 cm mampu menyimpan segala fail digital seperti koleksi foto, video, game dan muzik. Uniknya, anda dan ahli keluarga anda boleh mengakses fail tersebut dengan mudah dalam masa yang sama, bila-bila masa dan di mana-mana.



Di Malaysia, Inovasi daripada watak kartun popular Hello Kitty, Acer Sales and Services Sdn Bhd telah melancarkan komputer peribadi ‘Acer Revo One’ Hello Kitty.

Dari segi spesifikasi, ia hadir dengan pilihan Intel Celeron atau Core i3, memori 4GB RAM, dan pilihan storan 500GB atau 1TB. Beberapa sambungan lain turut hadir seperti sokongan WiFi, Bluetooth 4.0, pembaca kad SD, dua sambungan USB 2.0, dan dua sambungan USB 3.0.


Dengan ketinggian hanya 15.5 cm, dan keseluruhan diselubungi warna merah jambu serta diserikan dengan gambar Hello Kitty, sangat sesuai buat wanita dan anak-anak anda.

Jika anda merupakan peminat tegar Hello Kitty atau gemar mengumpul barang-barang eksklusif Hello Kitty, jangan lepaskan gajet tersebut kerana ‘Acer Revo One Hello Kitty' adalah edisi keluaran yang terhad! Hanya 600 buah sahaja dijual di Malaysia.


Tiada ulasan:

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...