Taip Bahan Carian

iklan adnow

loading...

Tudung Kanak-Kanak

Tudung kanak-kanak
............................................................

Sabtu, 11 Januari 2014

Kesan Dirogol Jin dan Rawatannya.

Kesan dirogol Jin, Tanda wanita disetubuhi Jin dan Tips cara rawatan untuk mengelak dari dirogol jin ketika tidur.

Tahukah bahawa setiap malam wanita atau si isteri akan disetubuhi atau dirogol oleh Jin Lakhnat...

Wanita atau gadis tidak sedar bahawa mereka telah diperkosa atau dirogol oleh jin. Jin yang jatuh cinta pada wanita, lebih bahaya daripada 'sihir'. Antara kesan pada wanita apabila dicintai jin adalah;

Wanita akan berasa malas untuk beribadah kepada Allah.

Iblis berkata: " Wahai Tuhanku! Kerana Engkau telah menjadikan daku sesat, (maka) demi sesungguhnya aku akan memperelokkan segala jenis maksiat kepada Adam dan zuriatnya di dunia ini, dan aku akan menyesatkan mereka semuanya". (Surah Al-Hijr, Ayat 39)

Bagi yang telah berkahwin pula, si isteri mudah menjadi marah kepada suami.

Nafsu seks terhadap suami berkurangan dan enggan melayani suami di tempat tidur.

Jin akan bunuh janin jika si isteri mengandung hasil hubungan dengan suaminya.

Jin akan berusaha sehingga pasangan suami isteri bercerai!

Bagi gadis yang belum berkahwin pula, mereka akan hilang minat untuk berkahwin.


Tanda Wanita Dirogol Jin.

Antara tanda seseorang telah dirogol Jin adalah;

  • Sering ditindih ketika tidur
  • Sering ternampak kelibat dan
  • Sering merasai ada seseorang sewaktu tidur.
  • Badan berasa letih
  • Ada kesan lebam pada peha (dan ada mengatakan bahawa terdapat 5 lubang halus pada lebam tersebut)

Jika anda telah dirogol oleh jin, jin tersebut akan merogol anda lagi dihari yang lain. Oleh itu segeralah merawat diri anda jika anda pernah mengalami tanda-tanda yang telah saya nyatakan.


Rawatan Bagi Wanita Yang Dirogol Jin.

  • Spray bilik tidur 3 hari berturut dengan air yang sudah dibacakan kursi 7x.
  • Mandi air ruqyah yang sudah dibacakan kursi 7x selama 1 hari sahaja.
  • Baca kursi dan 3 qul sebelum tidur malam,jika uzur memadai baca didalam hati sahaja.
  • Elakkan meletak gambar hidup/teddy bear dalam bilik tidur.
  • Bilik tidur mestilah bersih dan wangi.
  • Pakaian wangian kasturi sebelum tidur malam.



Amalan Untuk Elak Diganggu atau Dirogol Jin Ketika Tidur.

a. Berwuduk sebelum tidur

b. Baca Al-Fatihah dan Kursi sebelum tidur.

c. Baca 3 Qul (Qul huwallah, Qul Auzubirabbil Falaq dan Qul Auzubirabbinnas) hembus ditapak tangan dan sapukan ke tubuh sebelum tidur.

d. Jika anda datang bulan, pasanglah mp3 ayat quran seperti surah al-Baqarah atau ayat ruqyah sebelum dan semasa tidur

e. Jika anda ditindih ketika tidur, Azan lah didalam hati.




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam...
thanx 4 the new info...
..fara..

Tanpa Nama berkata...

sy sering alami gangguan ni..bile nk tdo je..terase mcm ade org kt sbelah..mcm tmn kt tdo..sy slalu bgado dgn suami..benda ni bmula sjk 4 thn lps..ape yg perlu sy wat?

atiqah solehah berkata...

terima kasih.info yg bagus.assalamualaikum.

atiqah solehah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kirana Matli berkata...

Saya pun sama sekarang asyik bertengkar je ada je yg tak kena saya jadi kuat marah.tension nya. Terima kasih bagi ilmu

Kirana Matli berkata...

Saya pun sama sekarang asyik bertengkar je ada je yg tak kena saya jadi kuat marah.tension nya. Terima kasih bagi ilmu

Kirana Matli berkata...

Saya pun sama sekarang asyik bertengkar je ada je yg tak kena saya jadi kuat marah.tension nya. Terima kasih bagi ilmu

firman(a.k.a)aman berkata...

baca ayt kursi dgn amati maksudnya klw perlu..

Tanpa Nama berkata...

kalau ade kesan cakaran? biasanya kesan tu Ade dua line. nk kata kena kuku tak logik. sbb kalau kena memang selalunya dua line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FeedBurner FeedCount

Pengikut

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Subscribe Now: poweredby

Powered by FeedBurner