Taip Bahan Carian

Selasa, 25 September 2012

10 Laman Web Software Popular 2012

Sesuatu software agak susah kalau dicari melalui google, tapi lebih mudah jika kita terus cari di website yang menyediakan platform perisian untuk di download percuma. Nah! TopTen reviews website yang menyediakan pelbagai software untuk dimuat turun.

1. cnet


Laman download.cnet adalah pangkalan data gergasi yang mengandungi perisian untuk semua platform seperti Windows, Mac, dan Linux. Laman download.cnet juga merupakan salah satu daripada laman tertua yang dibangunkan kira-kira 14 tahun yang lalu.
http://download.cnet.com/windows/


2. softpedia



Laman web Romania ini menyediakan perisian untuk download percuma . Ia juga mengandungi pelbagai maklumat termasuk teknologi utama, sains, kesihatan, dan berita hiburan. Kategori Perisian disusun mengikut kriteria seperti tarikh kemas kini terakhir, bilangan muat turun, atau penarafan
http://www.softpedia.com/


3. FileHippo


Ini adalah salah satu laman muat turun freeware yang popular. Dalam laman FileHippo juga mengandungi  satu program kecil yang dinamakan sebagai FileHippo Update Checker yang mengimbas komputer anda untuk perisian yang dipasang dari tapak FileHippo. Anda sentiasa akan dihidangkan dengan perisian komputer yang terkini.
www.filehippo.com


4. ZDNet


Laman web ini adalah perpustakaan terbesar untuk muat turun pelbagai perisian. Direktori Perisian ZDNet adalah sumber terbaik untuk perisian teknikal, meliputi perisian untuk Windows, Mac, dan sistem Mobile. Di sini anda akan menemui senarai muat turun Freeware dan Shareware.
downloads.zdnet.com


5. Tucows 


Ia adalah direktori laman web popular yang menyediakan pakej perisian shareware, freeware, dan demo tersedia untuk dimuat turun. Tucows menawarkan perisian untuk platform komputer yang utama seperti Windows, Linux dan Macintosh. Selain daripada itu, laman web ini meliputi Apps dan Perkhidmatan berasaskan web.
www.tucows.com


6. snapfiles



Laman web download veteran ini telah ditubuhkan pada tahun 1997. Sebelum ini ia dikenali sebagai WebAttack. Laman ini mengandungi koleksi perisian yang terbesar. Di sini anda akan menemui pelbagai software dan shareware untuk didownload secara percuma.
www.snapfiles.com



7. Freewarefiles 


Freewarefiles adalah satu laman web khusus termasuk beberapa program Open Source. Pangkalan data pek lebih 16000 program perisian yang anda boleh memuat turun secara percuma. Laman web ini mempunyai agak mudah untuk dilayari dan program juga disusun mengikut kategori masing-masing seperti AntiVirus, Drivers, Games, Graphics, Programming, Screensavers, Security, Utilities dan sebagainya.
www.freewarefiles.com


8. Majorgeeks 

Majorgeeks adalah satu laman web yang membolehkan anda mendapatkan yang terbaik daripada komputer anda terutamanya dengan menawarkan alat untuk pengguna pemula atau lanjutan. Laman web ini ditubuhkan pada tahun 1997 di nama TweakFiles. Selain dari menyediakan perisian untuk didownload, ia juga menyediakan ruangan forum yang melibatkan komuniti pengguna yang cemerlang yang membantu pengguna baru dengan isu-isu komputer serta menyimpan tab mengenai penyelewengan dalam perisian.
www.majorgeeks.com


9. softonic


Ia adalah perisian muat turun terkemuka di Eropah laman web yang ditubuhkan pada tahun 1997. Ia mempunyai lebih 105,000 freeware, shareware, dan tajuk perisian versi percubaan dan ini boleh didapati dengan ulasan yang ditulis dalam bahasa Sepanyol, Jerman, Inggeris, Perancis, Itali, Portugis, Cina dan Poland.
en.softonic.com



10. soft32


Sejak tahun 2003, laman web ini mempunyai banyak perisian freeware dan ulasan untuk Windows, Mac, dan Linux bersama-sama dengan Mobile / PDA seperti iPhone, iPad dan Android. Ia mempunyai repositori lebih 87587 program dan terdapat satu seksyen khas dari mana anda boleh memuat turun aplikasi bawah.
www.soft32.com

selamat belayar n download...


1 ulasan:

Blogger berkata...

Using Kaspersky security for a couple of years, and I would recommend this solution to you all.

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...