Taip Bahan Carian

Sabtu, 23 Julai 2011

Ahli Gengblogger Mangsa Hacker

saya tak tahu lah sama ada gengblogger kena hack atau tidak.
Tapi, setiap kali saya nak ping entri ke gengblogger.. keluar lak authentocation required dia minta username dan password, mcm gambar bawah ni.


bila kita pangkah, keluar lak mcm ni...


saya ni bukan lah otai blog, tak tahu lah kalau-kalau admin gengblogger yang upgred web. Tapi secara logiknya, gengblogger mana ade pasword, login hanya melalui facebook. Tak kan nak masukan password facebook pula... emmmm?

kalau facebook digodam, saya tak kisah sangat, yang risaunya takut pengintip (spy) dah masuk dalam komputer. emmm maybank2u, paypal pun kena hack. 

kesimpulannya,,, stoplah dulu layari gengblogger. dah ok nanti baru masuk. Rakan-rakan gengblogger... hati-hati yerr

salam semua

2 ulasan:

cityiklan berkata...

saya dah lama dah remove gengblogger punya widget..mengganggu visitor

Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

Mohammed Faizal berkata...

saye pun dah remove...tapi dah lame kan gengblogger kene hack...pas tu xde apa-apa pun yang memperbaikinya...dekat 2minggu dah

Kongsi Artikal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...